Niva
8 arsyet pse faqja juaj e internetit ka nevojë për Optimizimin e Motorit të Kërkimit

8 arsyet pse faqja juaj e internetit ka nevojë për Optimizimin e Motorit të Kërkimit

Konsumatorët e sotëm mbështeten në motorët e kërkimit për t'i ndihmuar ata të gjejnë gjithçka, nga rekomandimet e restorantit deri tek ofruesit e programeve B2B.

Kjo do të thotë që, pavarësisht nga ato që ofron biznesi juaj, audienca juaj e synuar ka të ngjarë të kërkojë produkte ose shërbime si tuajat në motorët e kërkimit si Google, Bing, Yahoo etj

Dhe nëse doni t’i tërheqni ato në faqen tuaj, ju keni nevoje per optimizimin e motoreve te kerkimit

Por nëse keni kaluar shumë kohë duke hulumtuar opsionet tuaja me marketing dixhital, me siguri e keni dëgjuar atë më parë.

Pasi ta keni pranuar këtë, sidoqoftë, pyetja tjetër logjike është se si të bëni optimizimin e motorit të kërkimit.

Kjo është arsyeja pse në këtë faqe, ne do të shpjegojmë saktësisht se çfarë e bën SEO kaq të rëndësishme, si dhe disa teknika të optimizmit të motorit të kërkimit dhe mjete të optimizmit të motorëve të kërkimit që mund të përdorni për të rritur shikueshmërinë tuaj në internet.

Një prezantim me SEO

Optimizimi i motorit të kërkimit, ose SEO, është një strategji për të përmirësuar renditjen e faqes tuaj në rezultatet e motorit të kërkimit.

Ai përfshin identifikimin e fjalëve kyçe dhe frazave që audienca juaj e synuar përdor kur kërkojnë produkte ose shërbime si tuajat, pastaj duke punuar drejt renditjes së mirë për ato kërkime.

Sot, SEO është një pjesë thelbësore e çdo strategjie efektive të marketingut.

Por për të ilustruar plotësisht rëndësinë e tij, le të shfaqim disa nga arsyet pse ju duhet të keni webin tuaj të optimizuar.

Mund të ju ndihmojë të ndërtoni markën tuaj

Edhe pse marka shpesh konsiderohet një strategji më tradicionale e marketingut, ndërsa SEO bie në mënyrë të vendosur në kategorinë dixhitale, të dy përfshijnë hapa të ngjashëm.

Ndërtimi i një marke kërkon të merren parasysh ato që ju ofroni, gjithashtu edhe ato që thonë të tjerët për të.

Dhe kur shikoni të gjitha hapat e përfshirë në optimizimin e një siti, faktorët janë të ngjashëm. Ju duhet të krijoni përmbajtje që është në përputhje me nevojat dhe interesat e audiencës tuaj, pastaj të gjeni mënyra për të fituar lidhje me atë përmbajtje nga faqet e tjera.

Nëse e mbani në mend këtë marrëdhënie ndërsa zhvilloni strategjinë tuaj SEO, mund të zgjidhni fjalë kyçe dhe të krijoni përmbajtje që është në përputhje me imazhin që dëshironi të ketë marka juaj.

Pastaj, prania juaj në internet do të pasqyrojë markën tuaj ideale - dhe t'ju ndihmojë ta vendosni atë me audiencën tuaj të synuar.

Një uebsajt i optimizuar fiton më shumë trafik

Pra, qëllimi i optimizimit të SEO është të përmirësojë renditjen e faqes tuaj në rezultatet e kërkimit.

Por përtej kësaj, qëllimi për një rankim të lartë është për të tërhequr më shumë trafik - dhe në mënyrë ideale, për të konvertuar trafikun në klientë dhe Leads.

Dhe po ta mendonit, funksionon .

Over the course of one year, this brand new site’s traffic increased from zero to 100,000 visitors — entirely from SEO.

Nëse doni të sillni më shumë vizitorë në faqen tuaj, SEO është mënyra më e mirë për të arritur këtë qëllim.

SEO nuk kërkon që ju të paguani hapësirën për ads

Një nga avantazhet më të mëdha të SEO është se nuk përfshin pagimin e hapësirës për reklama.

Konsideroni sesi funksionojnë fushatat tradicionale të reklamave.

Ju përcaktoni një vendndodhje ku dëshironi të shfaqet marka juaj, pavarësisht nëse është në një kanal televiziv ose stacion radio, ose në faqet e një reviste ose gazete.

Pastaj, ju paguani kompaninë që zotëron atë media për vendosje. Ju mund të paguani për reklamën tuaj të kandidojë për një kohë të caktuar kohore, ose brenda një numri të caktuar problemesh. Sapo të mbarojë ajo periudhë, reklama juaj ndalon të shfaqet - dhe ndalon së gjeneruari rezultate për biznesin tuaj.

Tani, merrni parasysh faqet e ndryshme që shfaqen në rezultatet e motorit të kërkimit.

Dy listat më të mira në këtë pamje janë reklamat me pagesë ose për PPC, siç përcaktohet nga etiketa e vogël "Ads".

Më së shumti fushatat tradicionale të reklamave, duke fituar një nga këto pika që përfshin kostot e vazhdueshme.

Sigurisht, nëse jeni njohur me PPC, ju e dini që reklamuesit paguajnë vetëm kur një përdorues klikon një reklamë dhe viziton faqen e tij. Kjo sigurisht që i jep asaj avantazh ndaj metodave tradicionale.

Megjithatë, çdo vizitor përfshin një kosto - dhe momentin qe një reklamues ndalon fushatën e tij, ata ndalojnë të shfaqen.

Por faqet që shfaqen në rezultatet organike, direkt nën ato reklama, nuk paguajnë asnjë qindarke për ato renditje.

Ndërsa ata me siguri investuan një sasi të konsiderueshme kohe dhe parash për krijimin e faqeve që janë renditur në ato pika, ato shfaqen në faqen e parë sepse algoritmi i Google mendon se ato ofrojnë vlerë për përdoruesit.

Si rezultat, ata po fitojnë trafik pa shpenzuar asnjë qindarkë.

Ndihmon audiencën tuaj të synuar të gjejë faqen tuaj

SEO mund të ndihmojë biznesin tuaj të dalë para audiencës tuaj të synuar pasi ata kërkojnë në mënyrë aktive informacione.

Dhe duke marrë parasysh sa e zakonshme është që konsumatorët të përdorin motorë kërkimi për të gjetur informacione rreth produkteve dhe shërbimeve, kjo është një mundësi e madhe

Në fakt 62% e konsumatorëve së pari bëjnë një kërkim në motorët e kërkimit kur duan të mësojnë më shumë rreth një biznesi të ri, produkti ose shërbimi - dhe 41% i përdorin ato kur janë gati për të blerë.

Kjo do të thotë që nëse doni që biznesi juaj të jetë pjesë e procesit të hulumtimit në internet të një përdoruesi, duhet të paraqitet në rezultatet e kërkimit për fjalë kyçe që lidhen me produktet ose shërbimet që ju ofroni.

Plus, sipas të njëjtit studim, 48% e konsumatorëve preferojnë të vizitojnë faqen zyrtare të bizneseve për të mësuar më shumë rreth tyre.

Pra, një prezencë e fortë në internet jo vetëm që do t'ju ndihmojë të arrini qëllimet tuaja të marketingut, por gjithashtu do t'i mundësoni audiencës tuaj të synuar të hulumtojë dhe të blejë në një mënyrë që funksionon për ta.

Ajo rrit besueshmërinë dhe autoritetin tuaj

Interneti ka ndryshuar në mënyrë drastike se si duket procesi i shitjes për shumë biznese.

Kjo sepse sot, konsumatorët kanë qasje në një pasuri të burimeve të dobishme që mund t'i ndihmojnë ata të mësojnë rreth opsioneve të tyre përpara se të flasin me një përfaqësues të shitjeve.

Dhe me optimizimin e SEO, ju mund të bëheni pjesë e këtij procesi mësimi.

Kjo është veçanërisht e vërtetë nëse ju kombinoni përpjekjet tuaja SEO me përmbajtjen e marketingut . Kur krijoni përmbajtje informuese, të vlefshme, ju keni mundësinë të krijoni besim dhe besueshmëri me klientët e mundshëm në fillim të fazës së hulumtimit.

Këtu është një përmbledhje e përgjithshme se si funksionon kjo:

Së pari, një përdorues gjen faqen tuaj duke kërkuar informacione në lidhje me industrinë tuaj dhe duke parë një nga burimet tuaja në rezultatet e kërkimit.

Pastaj, ata lexuan atë burim. Nëse ju pëlqen, ata mund ta ndajnë atë me miqtë e tyre dhe të regjistrohen në listën tuaj të postës elektronike.

Kjo është ajo ku procesi ngadalësohet pak.

Ky përdorues mund të kthehet në faqen tuaj disa herë dhe të lexojë përmbajtjen tuaj të emailit rregullisht gjatë disa muajve të ardhshëm pa ndërmarrë ndonjë veprim.

Dhe nëse jeni mësuar me procesin tradicional të shitjeve, kjo mund të jetë zhgënjyese.

Por me secilën pjesë të përmbajtjes që ata lexojnë, ju po vendosni markën tuaj si një burim të besueshëm, autorizues informacioni.

Pastaj, kur ata janë përfundimisht të gatshëm të bëjnë një blerje ose të flasin me një përfaqësues të shitjeve, ata do të dinë saktësisht se cilës kompani i drejtohen - dhe do të jenë jashtëzakonisht të rehatshëm duke e bërë këtë pas të gjitha informacioneve të dobishme që ju keni siguruar tashmë falas.

Mund të ju ndihmojë të qëndroni përpara konkurrencës tuaj

Ndërsa optimizoni uebfaqen tuaj, ju nuk po punoni thjesht për të përmirësuar vendin ku renditet faqja juaj në faqet e rezultateve.

Ju jeni gjithashtu duke lëvizur mbi konkurrencën tuaj.

Vetëm konsideroni që rezultati i parë në çdo faqe të rezultateve të dhëna merr një mesatare prej > 20.5% e klikimeve Nga atje, rezultati i dytë merr 13.32%, dhe i treti merr 13.14%.

Kjo do të thotë që ndërsa rriteni në rezultatet e kërkimit, do të fitoni një përqindje më të madhe të klikimeve për fjalët tuaja të synuara - dhe konkurrentët tuaj do të fitojnë më pak.

Përmirëson përvojën e përdoruesit

Qëllimi përfundimtar i Google është të sigurojë rezultatet më të mira të mundshme për përdoruesit e tyre.

Si rezultat, shumë nga azhornimet e tyre të algoritmit përqendrohen në sigurimin se ata po i drejtojnë përdoruesit në faqet që jo vetëm ofrojnë përmbajtje përkatëse, por edhe një përvojë të shkëlqyeshme të përdoruesit.

Kjo është arsyeja pse sot, faktorët teknikë si mobile-friendly, përdorshmëria dhe shpejtësia e sitit luajnë një rol shumë më të madh në renditjen se kurrë më parë.

Ndërsa kjo do të thotë që zgjedhja e faqes tuaj mund të kërkojë pak më shumë ndihmë profesionale, gjithashtu do të thotë që ju do të përmirësoni vazhdimisht përvojën e përdoruesit që ofron faqja juaj.

Dhe kur merrni parasysh ndikimin që përvoja e përdoruesit ka në konvertime, kjo mund të ketë një ndikim të rëndësishëm në shitjet dhe të ardhurat tuaja në planin afatgjatë.

Është e lehtë për tu matur

Më në fund, një nga avantazhet më të mëdha të SEO është se ju mund të matni pothuajse çdo aspekt të rezultateve tuaja.

Ndryshe nga metodat tradicionale, të cilat shpesh mbështeten në kërkimin e lidhjeve midis fushatave të reklamave dhe shitjeve, është e lehtë të shihet kthimi që po merrni nga investimi juaj SEO.

Ju mund të përdorni mjete si Google Analytics për të monitoruar trafikun tuaj, burimet e referimit, konvertimet dhe çfarëdo metrike tjetër që ka rëndësi për biznesin tuaj.

Në këtë mënyrë, ju mund të vlerësoni me saktësi atë që po funksionon - dhe çfarë jo - dhe të jeni të sigurt që po ndani buxhetin tuaj të marketingut për strategjitë që kanë ndikimin më të madh në qëllimet tuaja më të rëndësishme.

Si ta bëni optimizimin e motorëve të kërkimit (SEO) në 2020

Premisa themelore e SEO ka qenë gjithmonë e njëjtë: Përmirësimi i renditjes në rezultatet e kërkimit.

Por ndërsa Google vazhdon të azhurnojë algoritmin e tij, hapat e saktë të nevojshëm për të arritur këtë qëllim kanë ndryshuar gjithashtu me kalimin e kohës.

Pra, megjithëse ideja e përgjithshme mbetet e njëjtë, ka disa gjëra që do të dëshironi t'i mbani në mend ndërsa optimizoni faqen tuaj në 2018.

Përqendrohuni tek përdoruesi

Përditësimet e algoritmit të Google janë pothuajse të pamundura të parashikohen.

Kompania është shumë e fshehtë për ndryshimet që ai bën në algoritmin e saj, ndonjëherë edhe pasi ato të ndodhin - kështu që mund të jetë e vështirë të vazhdosh me ato ndryshime.

Megjithatë, çdo azhurnim ka një gjë të përbashkët. Të gjithë ata janë krijuar për të ndihmuar motorin e kërkimit të sigurojë rezultatet më të mira të mundshme për kërkuesit.

Kështu që ndërsa punoni në përmirësimin e faqes tuaj, gjithmonë mos harroni të mbani fokusin tuaj te përdoruesi.

Zgjidhni tema që janë të rëndësishme për nevojat e tyre, shkruani përmbajtje në një mënyrë të dobishme dhe të drejtpërdrejtë, dhe sigurohuni që faqja juaj të jetë e lehtë për të lundruar dhe angazhuar.

Në këtë mënyrë, edhe pse nuk ka asnjë mënyrë të tregoni se cili do të jetë lëvizja tjetër e Google, ju do të punoni me të njëjtin qëllim kryesor në mendje - dhe kjo mund të funksionojë vetëm në favorin tuaj.

Përdorni optimizimin e fjalës kyce

Motorët e kërkimit kanë përdorur fjalë kyçe si konsideratë në mënyrën se si renditin faqet nga fillimi, dhe ato janë akoma një faktor i rëndësishëm sot.

Konkruzion

Optimizimi i një siti është një proces kompleks, dhe shpesh sfidues.

Duhet kohë, planifikim dhe një durim për të arritur rezultatet që dëshironi me optimizimin e motorit të kërkimit .

Por nëse jeni të gatshëm të investoni burimet që duhen për të krijuar dhe realizuar një strategji të planifikuar mirë, rezultatet që do të shihni në drejtim të shitjeve dhe të ardhurave ia vlen plotësisht.

Mund të ju ndihmojë të rritni besueshmërinë tuaj, të fitoni më shumë trafik dhe të përmirësoni dukshmërinë tuaj në internet.

Plus, do t'i arrish të gjitha ato rezultate duke mos harxhuar asnjë cent në hapësirën e reklamave.

Përtej kësaj, SEO është një mënyrë e shkëlqyeshme për të përmirësuar përvojën e përgjithshme që audienca juaj e synuar ka me markën tuaj. Kur krijoni përmbajtje që është në përputhje me nevojat e tyre, atëherë e bëni atë lehtësisht të arritshëm në një sit miqësor për përdoruesit, ju e poziciononi kompaninë tuaj si një burim të dobishëm.

Pra, nëse akoma pyesni veten se pse faqja juaj ka nevojë për optimizimin e motorit të kërkimit, përgjigjja është e qartë: është një nga mënyrat më të mira për të arritur qëllimet tuaja të marketingut.

Lini një Përgjigje

Your email address will not be published.